♥♥ manoto ♥♥

قصه من و تو

♥♥ manoto ♥♥

قصه من و تو

♥♥دلم هواتو کرده♥♥

 

 

153 نامزدی manoto رو باید تو تاریخ بنویسن،کی دو نفرو دیده که نامزد باشن ولی وقتی همدیگه رو میبینن استرس امونشون نده و دو کلمه نتونن با هم حرف بزنن، یا دنبال بهونه بگردن که همدیگه رو ببینن،
امشبم مثا خیلی از شبا قرار گذاشتیم تا صبح بیدار بمونیم ولی هر دو تامون حالمون گرفته شده،من تو فکر اینم که برات سخته بیای خونه ما،تو پیام میدی زری خسته شدم از اینکه هفته ای فقط یه بار اومدم خونتونو با کلی استرس یه بار نگات کردم، امشب دلم خیلی هواتو کرده بود تا دم در خونتونم اومدم ولی هر چی دنبال بهونه گشتم پیدا نکردم که نکردم.خودمونیم امیر خوب چشم ترسی ازت گرفته فکر کنم یکی از خصوصیت شهریوریا اینکه خجالتین.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد