♥♥ manoto ♥♥

قصه من و تو

♥♥ manoto ♥♥

قصه من و تو

♥♥یک سال گذشت...♥♥

 

ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان مبارک باشه 

  

  

 

 

gif_icon015سال پیش همین موقع برای اولین بار همدیگه رو دیدیمو با هم حرف زدیم، باز خدا خیری به تو بده من که اصلا یادم نبود!!! دقیقا یک ساله که manoto با هم آشنا شدیم. دیشب خونه عباس (پسر عمو) بودیمو تو مثه همیشه کارخونه، خیلی حسو حال خوبی داشتم، انگار همه چی داشت عوض میشد، برای اولین بار از ته دلم گفتم: امشب جات خالی بود...
قرار شد بیدار بمونیمو همش تو این فکر بودم که روزت رو بهت تبریک بگم(بابابزرگ روزت مبارک)،ولی خواب که امونمون نداد!! خواب که رفتم هیچ، صبحم تو زودتر تبریک گفتی،ولی با یه زنگ همه حسو حالم خراب شد... هر وقت خوش بودم از پشت پام دراومده، دیگه حوصله نداشتم جواب پیاما رو بدم، شاید منم به جایی برسم که شونه هامو بندازم بالا و بگم به درک... 

  


مصادف با ولادت حضرت علی اکبر بود که  پاشنه در خونمونو از جا در آوردی و گفتی: بابا من زری رو میخوااااام، ولی من که گوشم بدهکار این حرفا نبود، آخه قصد ادامه تحصیل داشتم، ولی چون دلم برات سوخت قبول کردم دیگه!!!بلاخره پسر خاله ای کاریش نمیشه کرد، از در که اومدی تو یه سلام بهت دادمو تو یه سوراخ قایم شدم دیگه هیچی حالیم نشد تا اینکه بهمون گفتن برین حرف بزنین، منو باش یه لیست سوال آماده کرده بودم که ازت بپرسم ببینم طرز فکرت چیه؟ ولی مثه اینکه من اومدم خواستگاری تو، پاتو که گذاشتی تو اتاق، پریدی رو تختو و شروع کردی به سوال پرسیدن، منم که حاضر جواب، شروع کردم به جواب دادن...
غافل از اینکه به آقا خیلی داره خوش میگذره، همینا رو هم اگه خودت بهم نگفته بودی من که حالیم نمیشد یه ساعت وراجی کردمو تو دو کلمه حرف نزدی، فقط ته تهش گفتی: شما همه حرفایی که من میخواستم بزنمو زدی!!!

نه بابا!!!!برم یه لیوان آب برات بیارم گلوت تازه شه...

دیدم بعد از اینکه شما رفتین گیج بودمو فکر میکردم جواب هیچکدوم از سوالامو نگرفتم،نگو ضایع کاری کرده بودم...

  

 

 آخه دختر اینقده پررو...

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
امیرعلی پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:19 ب.ظ http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

Neda پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.denapatogh.com

سلام دوست عزیز از وبلاگت دیدن کردم . خوشحال میشم به سایت ما هم سری بزنی . میتونی با عضویت آسان در سایت ما به خیلی امکانات دسترسی پیدا کنی. گالری عکس , تالار گفتمان و انجمن ,کارت شارژ و جایزه رایگان , آپلود سنتر و دانلود موزیک و ویدئو و خیلی امکانات منحصر به فرد دیگه . عضویت خیلی سادست آموزش عضویت هم قرارداده شده . آموزش استفاده از انجمن هم میتونی مشاهده کنی منتظریم http://www.denapatogh.com

MaMal00 پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:11 ب.ظ http://3razm.mihanblog.com/

سلام
وبلاگ باحالی داری
خواستی به ما یه سر بزن
تبادل لینکم میکنیم اونم از نوع لوگو دارش
منتظرتما
http://3razm.mihanblog.com

فرشاد پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:29 ب.ظ http://kimkam-land.tk/

سلام دوست من وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم به ما هم سری بزنی و به جمع ما به پیوندی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد