♥♥ manoto ♥♥

قصه من و تو

♥♥ manoto ♥♥

قصه من و تو

♥♥یک سال گذشت...♥♥

 

ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان مبارک باشه 

  

  

 

 

gif_icon015سال پیش همین موقع برای اولین بار همدیگه رو دیدیمو با هم حرف زدیم، باز خدا خیری به تو بده من که اصلا یادم نبود!!! دقیقا یک ساله که manoto با هم آشنا شدیم. دیشب خونه عباس (پسر عمو) بودیمو تو مثه همیشه کارخونه، خیلی حسو حال خوبی داشتم، انگار همه چی داشت عوض میشد، برای اولین بار از ته دلم گفتم: امشب جات خالی بود...
قرار شد بیدار بمونیمو همش تو این فکر بودم که روزت رو بهت تبریک بگم(بابابزرگ روزت مبارک)،ولی خواب که امونمون نداد!! خواب که رفتم هیچ، صبحم تو زودتر تبریک گفتی،ولی با یه زنگ همه حسو حالم خراب شد... هر وقت خوش بودم از پشت پام دراومده، دیگه حوصله نداشتم جواب پیاما رو بدم، شاید منم به جایی برسم که شونه هامو بندازم بالا و بگم به درک... 

  


مصادف با ولادت حضرت علی اکبر بود که  پاشنه در خونمونو از جا در آوردی و گفتی: بابا من زری رو میخوااااام، ولی من که گوشم بدهکار این حرفا نبود، آخه قصد ادامه تحصیل داشتم، ولی چون دلم برات سوخت قبول کردم دیگه!!!بلاخره پسر خاله ای کاریش نمیشه کرد، از در که اومدی تو یه سلام بهت دادمو تو یه سوراخ قایم شدم دیگه هیچی حالیم نشد تا اینکه بهمون گفتن برین حرف بزنین، منو باش یه لیست سوال آماده کرده بودم که ازت بپرسم ببینم طرز فکرت چیه؟ ولی مثه اینکه من اومدم خواستگاری تو، پاتو که گذاشتی تو اتاق، پریدی رو تختو و شروع کردی به سوال پرسیدن، منم که حاضر جواب، شروع کردم به جواب دادن...
غافل از اینکه به آقا خیلی داره خوش میگذره، همینا رو هم اگه خودت بهم نگفته بودی من که حالیم نمیشد یه ساعت وراجی کردمو تو دو کلمه حرف نزدی، فقط ته تهش گفتی: شما همه حرفایی که من میخواستم بزنمو زدی!!!

نه بابا!!!!برم یه لیوان آب برات بیارم گلوت تازه شه...

دیدم بعد از اینکه شما رفتین گیج بودمو فکر میکردم جواب هیچکدوم از سوالامو نگرفتم،نگو ضایع کاری کرده بودم...

  

 

 آخه دختر اینقده پررو...

 

 

♥♥بیا عشق بورزیم♥♥

 

 

 

بعضی وقتا خداحافظ 
 
 

یعنی: نذار برم
 

یعنی: برم گردون
 

یعنی: سفت بغلم کنو سرمو بچسبون به سینه ات و بگو:
 

خداحافظ و کوفت
 

خداحافظ و زهرمار
 

بیخود کردی میگی: خداحافظ
 

دفعه آخرت باشه!
 

مال خودمی...
         

 

12000000امروز رفتی فوتبالو توپ خورده به ساق پات آی دلم خنک شد،من که میگم سنو سالی ازت گذشته و به درد این کارا نمیخوری ولی کو گوش شنوا، آخرشم انداختی گردن من که من پیرت کردم، یادت باشه! حالا یکی نیست بگه بابا داریم دعوا میکنیم میپری وسط میگی:چرا من شما رو اینقدر دوست دارم؟ خوب این که معلومه چون من خیلی گلم، از اون طرفم چون تو دلت دعوا میخواد! حالا من هر چی بگم تو که جواب داری، میگی:دعواهاتو هم دوست دارم.زری واقعا حس خوبه وقتی می دونی کسیو داری قبول داری؟
 آره خوب قبول که دارم حس خوبیه ولی تو دلت کتک میخواد، گفته باشم!! ولی مگه دست برداری، دوباره میگی: خدا کنه همیشه این حسو  داشته باشیم اون موقع که زندگیمون هیچ چیز کم نداره. اینم درست، قبول دارم ولی تو دلت کتک میخواد؛ گفته باشم!! دیگه حساب کار اومد تو دستت هنوز من دعا نکردم خودت فهمیدی الانه که دعا کنم کاشک خواب میرفتی

 

 

♥♥ خوابالو ♥♥

 

 

 

 

 

 

نایت اسکینامان از چارشنبه ها، بگو نونمون نبود آبمون نبود، شرط گذاشتنمون واسه چی بود! قرار گذاشتیم که چارشنبه ها رو تا اذان صبح بیدار بمونیم ولی تا جایی من یادمه فقط یه صبح صدای اذانو شنیدم، ماشالله اعتماد به نفسم که نبود شرط هم میبستیم که هر کی خواب رفت باخته و باید یه کاری بکنه،من که خدایی قیافه ام شبیه همین عکس میشد، تابم نبود بخوابیو و منم بخوابم،نجمه بدبختو اسیر کرده بودم میخوابیدمو میگفتم نجمه هر وقت پیام اومد رو گوشیم بیدارم کن. ما رو باش فکر میکردیم خودمون زرنگیم، نگو آقا تخت میخوابیده و گوشیشو کوک میکرده ...
ولی خودمونیم هر چی شرط بستیم باختی،دو تا پیام نفرستادی خواب میرفتی،الانم که دیگه هیچی هنوز ب بسم الله رو نگفتیم صدای خروپفت هوا میشه،به وقتش باید یه پارچ آب خالی کنم روت یا یه چیزی بزنم تو سرت.
هنوز از دهنم نیومده بیرون میگی:زری خیلی بی رحمی من دراز میکشم پیام میدم خواب میرم فقط کافیه من بشینم همه چیز حله!!
یکی نیست بگه چه معنی داره تو وقتی پیام میدی دراز بکشی!!
هنوز دو دقیقه نشده قبول کردی دیگه دراز نکشی میگی: زری فکرشو بکن من تا ساعت 2 شب وسط رختخواب چهار زانو بشینم هر کی منو ببینه نمیگه دیونه شده، اونوقت میگن از دست تو دیونه شدم
من آخرش یه چیزی میزنم تو سرت، امنیت جونی از دستم نداری...
خدا به داد دلم برسه، دیشب خسته و کوفته از اعتکاف اومدم، هی اصرار رو اصرار که زری بخواب خسته ای، تا اومدم دو کلمه حرف بزنم خروپفت هوا شد، منم که زنگ نمیزنم بیدارت کنم، دو دقیقه هم خواب بری دو دقیقه است، از خدا خواستمو خوابیدم تا صبح، هنوز چشامو وا نکردم زنگ زدی میگی: من دیشب نشسته پیام دادم ولی خواب رفتم!!
خوبه دراز کشیده بودی و حالیت نشده بود وگرنه هر کی دیده بودت میگفت جدی جدی دیونه شدی، منو باش فکر کردم تا صبح نشسته خوابیدی!! 

 

 

♥♥آهای گل فروش♥♥

 

 

بیچاره گل فروش!
 

 

تنها کسی است  که،
 

 

وقتی با گل وارد خانه میشود،
 

 

همه غمگین میشوند...