♥♥ manoto ♥♥

قصه من و تو

♥♥ manoto ♥♥

قصه من و تو

♥♥اسب آبی♥♥

 

 

به امید روزی که متن تمام پیامها یک جمله باشد و آن: 


** مهدی فاطمه آمد **
 


اللهم عجل لولیک الفرج

  

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ 

 

دیشب یه لحظه نابی رو شکار کردم که نگو، فقط جای یه دوربین خالی بود... 

وسط پارک نشسته بودیمو هر کی مشغول یه کاری، تو هم هی این پا و اون پا میشدی که بابا تو رو خدا پاشیم بریم، من فردا ساعت 4 باید برم کارخونه (ببین ما پا نمیشیم، گوشمونم به این حرفا بدهکار نیست) منم که فقط بلد بودم زیرچشمی بهت نگا کنم، که یه مرتبه حساب کار اومد تو دستم که زری تو دختری، زشته، قباهت داره...تو همین عالما بودم که گفتم نکنه تو داری فکرمو میخونی، دوباره زیر زیر یه نگا بهت کردم ولی اینبار یه اسب آبیو دیدم که داشت خمیازه میکشید، دیگه نفهمیدم چطوری لبو لوچمونو جمع کردیم، مامانم که سوتی رو ازمون گرفت، خدایی جای یه دوربین خالی بود...
 

میگم: خیلی شانس باهامون یار بود خواب نرفتین
میگی: جدی داشتم خواب می رفتم
میگم: از خمیازه هاتون معلوم بود
میگی: مگه شما دیدی


خمیازه میکشیدی دهنت دو متر باز میفتاد، نکنه فکر کردی من موش کورم! 

 

 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ 

 

 جلوی تلویزیون افتادم که میگی: گل من چطوره؟ منم مثه همیشه گفتم: ممنون خوبم
پرو پرو میگی: از کجا میدونی گل منی؟
میگم: یه چیزی بهتون میگما
دوباره میگی: نه جدی بگو
امروز که نتونستم جوابتو بدم،قرار شد شیش سال دیگه جوابتو بدم... آخه تو غیر من جرات داری به کی بگی گل من چطوره هااااااااااااااا اینو با عصبانیت نوشتما

   
نظرات 4 + ارسال نظر
هانیه چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ب.ظ http://alona.blogfa.com

ممنونم زری جون میلینکم

mahdi شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ق.ظ http://mahdi-tafrihi.blogfa.com

مرسی که اومدین....منم خوشحالم که شما خوشحالی
اگه بازم غمگین بودی یه سری به من بزن...

ممنونم.حتما بهتون سر میزنم از طرفدارهاتون شدم

سیما یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام گلم...خوبی زری جون؟؟ممنون که میومدی وبم و میای و خواهی امد!!!(ان شاءا...)خوشحالم کردی.آره عزیز کنکور تموم شد ولی اینقد بد دادمش که خودم اصلا باورم نمیشه!!!انقد ناراحتم.نمیدونم زری نمیدونم چرا اینجوری شد...توروخدا واسم دعا کن....ببخشید زری جون ناراحتت کردم معذزت فقط میخواستم با یکی حرف بزنم...شرمنده

سیما پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ

سلااااااااااااام زری جونمخوبی؟؟؟ببخشید دیرشد اومدنم ..باورکن اون روز که این اتفاق واسم افتاد جلو کامپیوترم بودم که بیام پیشت ولی قسمت نشد!!ممنون که اومدی وبم اگه خدا بخواد و قسمت بشه از این به بعد بیشتر میام!!البته اگه موافق باشی!!مواظب خودت باش زری گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد