♥♥ manoto ♥♥

قصه من و تو

♥♥ manoto ♥♥

قصه من و تو

♥♥ خوابالو ♥♥

 

 

 

 

 

 

نایت اسکینامان از چارشنبه ها، بگو نونمون نبود آبمون نبود، شرط گذاشتنمون واسه چی بود! قرار گذاشتیم که چارشنبه ها رو تا اذان صبح بیدار بمونیم ولی تا جایی من یادمه فقط یه صبح صدای اذانو شنیدم، ماشالله اعتماد به نفسم که نبود شرط هم میبستیم که هر کی خواب رفت باخته و باید یه کاری بکنه،من که خدایی قیافه ام شبیه همین عکس میشد، تابم نبود بخوابیو و منم بخوابم،نجمه بدبختو اسیر کرده بودم میخوابیدمو میگفتم نجمه هر وقت پیام اومد رو گوشیم بیدارم کن. ما رو باش فکر میکردیم خودمون زرنگیم، نگو آقا تخت میخوابیده و گوشیشو کوک میکرده ...
ولی خودمونیم هر چی شرط بستیم باختی،دو تا پیام نفرستادی خواب میرفتی،الانم که دیگه هیچی هنوز ب بسم الله رو نگفتیم صدای خروپفت هوا میشه،به وقتش باید یه پارچ آب خالی کنم روت یا یه چیزی بزنم تو سرت.
هنوز از دهنم نیومده بیرون میگی:زری خیلی بی رحمی من دراز میکشم پیام میدم خواب میرم فقط کافیه من بشینم همه چیز حله!!
یکی نیست بگه چه معنی داره تو وقتی پیام میدی دراز بکشی!!
هنوز دو دقیقه نشده قبول کردی دیگه دراز نکشی میگی: زری فکرشو بکن من تا ساعت 2 شب وسط رختخواب چهار زانو بشینم هر کی منو ببینه نمیگه دیونه شده، اونوقت میگن از دست تو دیونه شدم
من آخرش یه چیزی میزنم تو سرت، امنیت جونی از دستم نداری...
خدا به داد دلم برسه، دیشب خسته و کوفته از اعتکاف اومدم، هی اصرار رو اصرار که زری بخواب خسته ای، تا اومدم دو کلمه حرف بزنم خروپفت هوا شد، منم که زنگ نمیزنم بیدارت کنم، دو دقیقه هم خواب بری دو دقیقه است، از خدا خواستمو خوابیدم تا صبح، هنوز چشامو وا نکردم زنگ زدی میگی: من دیشب نشسته پیام دادم ولی خواب رفتم!!
خوبه دراز کشیده بودی و حالیت نشده بود وگرنه هر کی دیده بودت میگفت جدی جدی دیونه شدی، منو باش فکر کردم تا صبح نشسته خوابیدی!! 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ http://sky-2012.mihanblog.com/

سلام ...
وبلاگ خوبی داری به منم سر بزن و اگر با تبادل لینک موافقی منو با اسم ♥ آسمان پر ستاره ♥ لینک بکن و خبرم بده با چه اسمی لینکت بکنم. مرسی

مهسا_قاصدک شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ق.ظ http://100ghasedak.blogfa.com/

بـَعضـے وَפֿــتـآ بـآیـَـכ تـَنهـآ بـآشـے ، تَنهـآـے ِ تَنهـآ ….

هـے آهَنـگــ گوشـ بــכے ، فِکــ ڪـُـنـے ، هَمــہ چیـو بـریزـے تـُو פֿــوכتـــ …

تـآ مـَرز ِ اِنفجـآر بـرـے ….

اونـوَפֿــ כر ِ اُتـآقـ ُ بـآز ڪـُـنے ُ بـآ هَمـوטּ لـَبـפֿـَـنـכ مـَسـפֿــَرــہ ـے هَمیشگـے

وـآنِــموכ ڪـُـنـے ڪـہ هَمــہ چے פֿــوبــہ .......!!

مهسا_قاصدک شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ق.ظ http://100ghasedak.blogfa.com/

وب تو هم خیلی نازه خوشحال شدم بهم سر زدی.اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسم مهسا_قاصدک بلینک و بگو تورو با چه اسمی لینک کنم.
===========
این عکس هم وقتی خوابمون میاد منتظر اس هستیم خیلی باحال بود
دقیقا همین شکلی میشم

سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی. کاملا باهات موافقم چون منم وضعیتم همینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد